Blog
Najnowsze wpisy
Argument Matching w Moq (np. It.Is, It.IsAny, Verify)
Argument Matching to kluczowy aspekt tworzenia elastycznych i wyrafinowanych testów jednostkowych przy użyciu biblioteki Moq w C#. Pozwala on na
Czytaj więcejRozpoznawanie i Zastosowanie Obiektów Testowych w .NET: Dummy, Fake, Stubs, Mocks i Spies
Testowanie jednostkowe to fundament jakości oprogramowania w metodologiach agile i beyond. W języku C# przy użyciu frameworka xUnit, testy jednostkowe
Czytaj więcejWprowadzenie do Mockowania w Testach Jednostkowych z użyciem xUnit
W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się jednemu z najważniejszych narzędzi w arsenale każdego testera oprogramowania: mockowaniu w ramach testów jednostkowych przy
Czytaj więcejZrozumienie Asercji w xUnit: Kluczowe Metody i Ich Zastosowanie
Dziś zagłębimy się w fascynujący świat asercji w testach jednostkowych z użyciem frameworka xUnit. Asercje to kluczowe narzędzia w arsenale
Czytaj więcejFileZiper – Czyli prosta archiwizacja danych
Skończyłem niedawno pracować nad nowym projektem, który pojawił się tak nagle, jak to w życiu bywa, masz jakiś problem, szukasz
Czytaj więcejRozszerzenia do Visual Studio – AAASnippet, RegionSnippet
Hej, chciałem się z wami podzielić dwoma rozszerzeniami do Visual Studio, które z lenistwa wczoraj napisałem jednocześnie dopiero ogarniając jak takie coś stworzyć i wrzucić włącznie z gitem hehe..
Czytaj więcej9. Programowanie obiektowe – Dziedziczenie, klasa bazowa, modyfikatory dostępu (hermetyzacja), klasa abstrakcyjna (abstract), klasa zapieczętowana (sealed), wielokrotne dziedziczenie (Interface)
Kolejny punkt przy programowaniu obiektowym, tym razem omówię dziedziczenie i pokażę na przykładach, kiedy może się przydać, wspomnę o klasie bazowej, pokażę klasę abstrakcyjną…
Czytaj więcej8. Programowanie obiektowe – Klasy, konstruktory, destruktory, static
Wstęp do programowania obiektowego, omówiono czym są klasy, jak tworzyć obiekty klasy, czym są konstruktory i wiele innych…
Czytaj więcej7. Metody – Grupa poleceń, która wykonuje określone działanie
Metody – Czasami nazywana funkcją. Jest to coś w rodzaju przepisu np. na ciasto w którym..
Czytaj więcej6. Pętle – Jeden ze sposobów skrócenia powtarzalności kodu (for, foreach, while, do..while, break, continue, pętle zagnieżdżone)
Pętla jak sama nazwa wskazuje, pozwala powtórzyć daną czynność konkretną ilość razy.
Czytaj więcej- 1
- 2